angel - sarah mclachlan

godkväll käre blogg, idag har det varit en sådär roligt härlig dag i skolan. inte av någon speciell orsak (tror jag ..), utan bara annars. efter skolan så for jag på stan med kadi, joska, sara p & emma j. skriver inte så detaljerat nu, menmen. när jag kom till stan så satt sara & emma på tacotaco medan joska & kadi satt på kotipizza så jag joinade och tog en liten prinssipizza. hela pointen med stangrejen var ju att hitta en present till linnea (ska till henne på lördag, skriver mera efter det). jag vet inte hur länge vid gick och letade men tillslut så gick det ju ! när vi varit på ca  3 timmar på stan och trampat så satte vi oss ner ett tag. någon timme senare så tog jag & kadi bussen hem till mej och lagade ris som vi åt med sås. sen såg vi på halv 8 hos mej OCH OF COURSE, GLEE ! nu for hon just hem för ungefär 20 minuter sen så nu sitter jag och lyssnar på några underbara tryckare här på iTunes. dessutom började jag undra; vad är egentligen bloglovin' ? hm .. får komma på det senare .. imrogon är det fredag så vi får se vad man hittar på då. gonatt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0