bildkonst

gokväll, kom just hem från bildkonsten och fick faktiskt sjuss därifrån för en gångs skull ! dagen, ja. i skolan så var det inget speciellt, efter skolan så for jag på stan med matilda & kadi och åt på tacotaco, namnam, bara att nötköttet i min burrito var inte det godaste .. nåjo, efter ett tag av pratande där kvar så pallrade vi oss iväg till bildkonsten. jag blev klar med min skulpur, som ser ut som en kakkaklönt men det är konst och huvudsaken är att jag är nöjd. nån gång senare så ritade jag en teckning till kadi, wuhu. ännu senare så skulle vi hitta en prinsessklänning till matilda i klädförrådet, hahahaha, vi hittade istället de hemskaste perukerna ! matilda såg ut som harry potter ron .. värre. jag såg ut som .. som om jag klippt mitt hår i mommoform och ja, det var min hårfärg så. man skrattade nog smått. jeps, sen tog det slut och jag och kadi for hem MED BIL. jeps, nu ska jag dammsuga trappan, joy .. ha det gött !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0