dagen

hejhej nu är det kväll, och dagen har gått bra. jaa, skola var det ju då & JAG FICK 8+ I FINSKAPROVET ! så himla stolt över mej själv ! nåjo, annars var dagen ganska onormal som vanligt .. inga detaljer. jaa, så var det ju dans och efter det så var det teater där jag och rosen mest bara hade lite egen humor och sånt där. när jag kom hem så åt jag skitäckliga nudlar (för en gångs skull) och sen så började jag läsa på geggaprov. wuhu, 10 kapitel på 1 och en halv timma. med några tillfälliga avbrott som, texta, tala i telefonen, springa upp och ner, checka facebooken och massa annat strunt, hehe. nu är jag faktiskt tyvärr hungrig igen. imrorgon kommer matilda hit så jag ska ta och plocka undan lite kläder i mitt rum nu så ciao


(gammal bild på oss som vanligt, ujee)

*fanny

Kommentarer
Postat av: nnelliih

INGA DETALJER? ;o mah birthday honey ((:

2010-02-03 @ 21:32:53
URL: http://nnelliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0