DAMN YOU'RE SO SEXY BIIITCH

tjabalaba, idag var det ju då skiddaaaag ! på vgen dit i bussen var det då B & C klassen i samma buss. satte längst bak i bussen och hade sanning eller konska, haha riktigt livat ! det gick skitbra att åka snowboard, rosen kallade men mirakelbarnet för att jag var så duktig, uje ! mest åkte jag, madde & rosen i barnbacken men nog kom mia, lina, elle & vicko dit några gånger. så åkte vi ju också klart i 'normala backen'. i bissen på väg hem var det lite kaos. jeps, det är det enda jag kan säga om det. när vi kom till skolan skulle jag till stan meeeeen det blev så att jag gick hem med syster och hade sådär normalt torr humor. sen så blev vi utlåsta, for på café, jag tog en buss till stan, hon for hem, jag for hem. nu just har jag sett på 'the transporter 3'. först fattade jag inte den utan bara tyckte den var bra, men när man fattade den så var den bättre ! hahaha. nu är jag på skitbra humör, sitter här och lällar till roliga låtar. NAAAAATTTT

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0