excuse moi

hej & förlåt för en askass uppdatering, men det har varit så mycket på senaste tiden så jag inte haft tid att skriva. men här kommer allt 'spännande' som hänt ! på söndag var det ju alla hjärtans daag. då skrev ja ju lite på dagen, men inte om kvällen. på kvällen skulle jag och fillo fara på 'valentines day' klockan fem skulle den då börja. vi for och köpte massa godis får makuuni och kom sen dit 10 minuter före bion skulle börja. när vi kom in .. herregud, jag har aldrig i hela mitt liv sett så många folk vid gloria ! det låter överdrivet, men nej det var det verkligen inte. jag och fillo stod och köade ett tag tills vi bestämde att vi skulle ta biljetter till nästa visning som visades klockan 7. vi for hem till fillo då, kollade lite på tv, spelade wii och sen for vi igen. filmen var bra och ännu roligare att skratta åt fillo när hon var avundsjuk på taylor swift att hon fick vara med taylor lautner (uuusschhhh), hahaha. sen for vi hem efter ett besök på mcdonald's. på måndag var man på stan igen och åt på tacotaco med lina & vicko. sen så gick vi halkande till bildkonsten. där såg vi på vääääääldigt annorlunda konst. emokonst enligt mej .. nåjo, kul som vanligt var det ju ! idag är det ju fastlagstisdag så vi fick såndära fastlagsbullar i skolan idag. jag åt upp men medan lina åt upp en orörd och två som hon trotat i mitt ansikte, hahahaha. det var skitkul, TESTA NÅNGÅNG ATT FÅ EN 'SEMLA' UPPTROTAD I NYLLET ! hahah. efteråt blev jag, lina & rosen sådär allmänt roliga. klockan ett så for jag och lina på stan. vi kom, vi åt, vi gick ! haha, det där lät ju caesarsmart ! ja, sen kom jag nu hem vilket hon också gjorde. oj, litet mycket text för er enstaka läsare. ha en bra fastlagstisdag ! :)


(bild från google)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0