FREDAG ^^

godagensgodagens, i skolan har det inte hänt något speciellt, ele var borta .. sista timmen så va det gymnastik och vi skulle egentligen skrinna men då det var runt 20°- så stannade vi inne och hade innejumppa, som var jobbigt .. i omklädningsrummet. HAHAHA. let's say like this .. en vattenpistol. orkar inte skriva mera, hihi. efter att alla farit så satt jag & nelli och pratade i ca en halvtimme OM VIKTIGA SAKER ! så köpte vi lite juissi, pratade mera, skrattade & skämde bara ut oss lite grann & så kom bussen. nu är jag hemma. idag så har jag inte planerat något speciellt men det blir antagligen jag & tv:n. kärleken dör aldrig ut till käre tv:n ! <3 men vem vet, vi lever i nuet så, ciao

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0