HÄRLIG HELG

nu har jag inte skrivit sen fredagen så jag varnar för mycket text för er känsliga läsare (försöker att skriva så lite som möjligt)

fredag: jap, ni fick ju redan veta litet men inte resten. vi hade hela familjen en mysig kväll. vi åt 100% hemlagad pizza & såg på 'signs'. en 'skräckfilm' enligt vissa, men den var nog helt bra. det fanns en skitsöt flicka med där !
lördag: hm, hur började dagen .. JUST JA. först så var det dans från halv 3 till 4. när jag kom hem så tog jag en lite för lång dusch så jag måste supersnabbt packa ihop mina saker och skynda iväg till kadi. det tog ett tag innan vi visste vad kadi skulle ta å sej men till slut så fick hon ju något på sej. när vi for tappade vi bort oss lite men kom till slut rätt ! först var det ju lite slött eftersom att jag var så trött efter dagen. men senare så blev allt mycketmycket roligare ! vi gjorde de mest galna sakerna, sjöng singstar, dansade, åt & mest av allt; SKRATTADE. så tog allt slut vid 12tiden så då kom pappa och hämtade oss. var hemma halv ett och somnade nästan direkt.
nu idag så måste jag stiga upp klockan 9 för att hinna till dansen klockan halv 11. jösses vad man var trött. sen hhade vi bara en halvtimmes paus (när det slutade) för sedan så började nästa dans, som också gick helt hyfsat. sen kom jag hem, gjorde en tsatziki (stavning?) och nu sitter jag här. ska vara med matilda idag tror jag. ha en bra dag !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0