helg = melodifestivalen !

tjebatjaba, idag har jag städat och därför också varit allmänt störd på mor min som tvingat mej till dethär slavarbetet. nåjo, sen äntligen så for hon och då satte jag mej ner och kollade på 'bedtime stories', muhahaha, den är inte dålig alls ! ha sett den ett flertal gånger men blir inte sämre för det. någon timme senare så ringde jag till kadi och undrade om hom ville sällskapa mej när vi ska se på melodifestivalen. så hon kom till mej och först såg vi lite på teven så där snabbt men sen så for vi ju direkt till melodifestivalen. våran favoritlåt var dendär 'road of salt' eller vad den nu än hette (bidrag nr 4). vi sjöng (skrek) med i nästan alla låtar och om man inte kunde texten .. lät man som en valross. men tyckte inte globenbidragen var så bra. olas låt var blä och salem al fakir har jag riktigt aldrig tyckt om. menmen vi får väl se. nu sitter jag här i ensamheten och tar det lugnt. SKÅL

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0