kära roliga onsdag

godkväll kära kvällsläsare ! idag har det varit en jättebra dag faktiskt. ni undrer säkert varför ? faktiskt så vet jag inte heller, jag tyckte bara att det varit bra idag. men det roliga kan ju kanske ha något att göra med vad vi gjorde efter skolan? jag, mia, lina, madde & blondinernas drottning; rosen skulle fara till stan och äta på tacotaco (^^) efter skolan. men det tog et tag innan vi kom iväg eftersom jag tappat bort min mössa .. alla var helt flummiga men till slut kom vi till stan. vi delade på oss; mia & lina for till arnolds och madde & rosen kom med till tacotaco. skrattade så mycket så jag nästan fick i halsen av allt som hände. det mesta hände ju varav några saker var att madde dreglade en halv meter efter att nästan blivit kvävd av ett nachochip och jag sluddrade omedvetet och maaassamassa mera. när vi mötte mia & lina vid arnolds började madde tydligen misstänka att mia åt på isbjörnar, hahaha (fråga inte om humorn). sen så måste jag ju och dansaaaa. när teater började en timme efter dansen skrattade man brallerna av sej ! vi fick ut manuset och läste igenom det ganska länge och skrattade åt det gamla språket. jeeps efter 2 timmar kom jag hem och åt nudlar som just tog slut. morgondagens planer blir att vara med matilda. oj, det här blev ett längre inlägg än jag trodde ? guldstjärna till den som orkar läsa .. YO

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0