måndag = bildkonst ofc

morjeens, idag i skolan; inte något speciellt som jag kommer på iallafall. förutom att efter skolan blev jag mobbad, snyft. inga detaljer. sen skulle jag fara och äta till tacotaco (klart det) efter skolan med viveca meeeen det slutade med att jag satt med mia, emil, acke, sara p & hennes storebror på McDonald's. riktigt härligt. sen så for jag iväg till bildkonsten där jag och matilda testade våran relation inspirerat av någon konstnär som hette mariana abramovic. sen for man hem. började just tänka på hennes konst. emokonst, enligt mej. leta fast på google på hennes namn eller så, eftersom att jag är lat och orkar inte göra annat nu än att dricka saft, hähä bye

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0