måndag då

hejsaaan, idag var det då första dagen på den nya perioden. det gick ju helt bra förutom att jag hatar våran slöjdstuderande. han är dum. han heter antingen peter, petter eller peettäää (hesadialekt). huuamej. efter skolan skulle jag, kadi & fillo fara och äta kinamat men det slutade som vanligt att man satt på tacotaco. det var ett långt slagsmål mellan kadi & fillo om var vi skulle äta; kotipizza eller någon random restaurang. förresten så träffade man också cela & julia O på stan. när vi ätit så kom ett nytt slagsmål upp. om att vi skulle fara till makuuni/hese eller glitter. det blev glitter>kapphal>jag sprang till mäkken på wc & köpte sedan glass>de andra stack till waynes. jeeeps sen så gick jag och kadi till bildkonsten. där var det najs som vanligt då. sen så fick jag & kadi skjuts hem med hennes mami och nu är jag hemma, snabbt på datorn och ska nu ta något litet att äta och sedan fixa lite i min skolkalender, maha. ciaoo


random bild.

*fanny


Kommentarer
Postat av: roseen

hahaa ja älskar o läsa din blogg fannuuu! :D o denna bild är söt (: akkuratt

2010-02-20 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0