off the pill

tjenaaa, idag i skolan så orkade man inte fara på illmans kemitimme (planen var att alla skulle boycotta hans lektion men till slut var det bara jag & vicko kvar) så sen får man ett mejl hem till mami & papi som blev helt 'överlyckliga', tack wilma (ett skolsystem, inte en person). nåjo, efter skolan så åkte jag, matilda & fanny hem med rebecka och sen så for alla till sitt förutom matilda som kom till mej. vi satte och lyssnade på masas feelismusik. vi gjorde det ganska länge också. så såg vi (+syster) på lite nigahigaviodeon; lika roliga som vanligt ! efter vi ätit tänkte vi fara ut men matilda fastnade vid tetris, sen kom också rebecka hit. matilda skulle då till rebecka för att fixa något skidgrejs så vi for dit efter att vi alla buffat varandra i snöhögar. när alla kom hem så började jag packa till imorgon då det är skolans skiddag då jag ska åka snowboard för första gången, hahaha, kommer att skämma ut mej otroligt men endå, livet är kort. good night !
dihär bästa

*fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0