tisdag redan ?

hejsanhejsan, trodde att det bara att det var måndag idag men nej, tisdag var det. i skolan .. slutade klockan 1 och for som vanligt på stan med lina. satt och räknade matte, skämde ut oss och satt bara på fettoställen, hahaha. okej, svårt och förstå ? det förstår jag. men orkar verkligen inte skriva så detaljerat, sorry. tiden går som sagt snabbt när man har roligt och bara sådär tjoffploff så hade vi varit på stan i 3 hela timmar ?! sen for lina och jag var på stan med syrran & hennes kompisar tills vi for hem. violin. sen kom jag hem, åt grönsaksbiffar och hamnade här. har suttit här ett bra tag nu. men house börjar om ca en halvtimme så då byter jag till tv:n. adiooos

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0