we love konvent, right?

goddag, IGÅR VAR DET KONVENT, som sagt. efter skolan skulle jag och ele ta en buss från stan till bgs men den kom aldrig så måste ta en buss till brändö och sedan gå en bit hehe. sen kom jag till joska där acke, saran, sarap & kadi var. vi började genast fundera på vad vi skulle ha på oss. jeps, och så gjorrde vi massa annat onödigt som inte orkas berättas. sen någon timme före kom jussi, dena & johanna också, sen började vi gå mot bgs. konventen gpr inte att beskrivas med ord faktiskt, haha. för det var ju så sjukt underbart me nendå så var ju nog öviskonventen bättre men SO WHAT, det var ju konvent förf*n ! efter att ha dansat i typ 5 timmar blev man helt jättetrött så jag gick bara och flummade. jag såg ingenting pga stroboljusen och tappade bort alla hela tiden, hehe. så gick jag också in i någon sjukt lång axel (?!) tog skitont i mitt öga. det som sades mest igår var nog; 1. jag har tappat bort alla 2. AJ DET VAR DUUU ! jag såg dej inte! jeps .. intresseklubben antecknar. sen när sista tryckarna kom gick jag och ekka runt och livsfilosoferade och startade en emoklubb, hahaha. sen for vi till josk och hämtade sakerna, sen stack jag hem och åt korvsoppa mitt i natten.
nu är det slut och jag längtar redan till nästa ! damn. idag ska jag storstäda, wuhuu .. blamathamama
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0