-onsdag

godkvällgodkväll, idag var det då skola som vi började med finskaprov. jag har en känsla att det gick skitbra men nu när jag tror det så brukar det vara så att det är raka motsatsen, så nu när jag tror att det gått bre så kommer det att gå dåligt, fattar ni? jeeps. sen sista lektionen så fick vi ut våra rellaprov, JAG FICK 9 ! 31 av 36 baby ! och jag hade nästan inte övat alls. nåjo, efter skolan så sprang jag snabbt till sale och köpte pizza och sen iväg till dans. finfint gick det där och sen så var det teater. nu kommer 'avslöjandetä om vilken pjäs det är .. trumvirvel .. ROMEO & JULIA ! hehehe, men det visste ni säkert redan. det kommer att bli asgrymt ! när jag kom hem så åt jag ytterligare mera pizza och känner mej nu ganska feeeeeeet. nu kommer veckans planer ! (skojs skull?)
imorgon ~ stan med johanna och äta kinamat. stackaren har aldrig ens smakat på det !
fredadg ~ milons kalas !
lördag ~ vara med evert & kossan och eventuellt sova över
söndag ~ dans + vara med fillo. OBSERVERA ! milons födelsedag
okej, det var det jag vet just nu, ganska fullt upp .. och det är snart KONVENT ! har längtat mest. GODNATT



*fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0