2010

hejhej, det är 2010 ! kommer att ta ett tag innan man vänjer sej att säga det ! dom senaste två dagarna har det varit fullt upp. senast jag lämnade bloggen så var jag hos mia med lina och mia skulle städa. sem gjorde vi massa annat roligt som att fara till butiken med några små accidenter, for i bastu och rullade oss i snön och sedan massa annat galet. jättekul hade vi men jag orkar verkligen inte skriva så detaljerat. sen igår SÅ FYLLDE ACKE 13 ! hoppas att ni gratta henne. sen städade jag när jag gått hem från mia. klockan 6 fick vi gäster hem hit men typ 3 timmar senare så for jag till kadi så att vi i allafall skulle hinna vara något alls ! när jag kom dit då skålade vi med julmust och jag föll mitt fina tal. sen så blev vi på gott humör och tog massa bilder som antagligen finns på hennes blogg nu. sen fick vi den galna idéen att vi får ju inte köpa sprakastickor (tomtebloss, för er nötter) så tände vi på tamponger. men det brann inget bra .. sen for vi och kollade på raketerna, skålade än en gång. sen skulle man snabbt komma med ett nyårslöfte. höhö, mitt blev att vara mera ekologisk och kadis blev att satsa på skolan. sen for båda hem. idag ska jag baaaaraa ta det lugnt ! ha ett bra 2010 !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0