älsklingälskling älskar du mej, älskar du mej så le

morjeeens, nu här på kvällen for vi då till pinnen på 'klackskokalas', hihi. vi hade det jättekul där ! först så var vi mest i hennes underbara rum öppnade paket och pratade lite men sen så for vi och äta JÄTTELÄNGE ! vi pratade nästan bara om allt möjligt så helt plötsligt var klockan kvart före 8 ?! kalaset var ju från 6-8, men vi ändrade så att det blev till 9. efter vi ätit så lekte vi älsklingälskling älskar du mej, älskar du mej så le. hahahaha, så kul att man nästan .. föll av stolen ? haha. bara att jag var ganska kass på det hela. sen efter ett tag så for folk hem, inkl. jag. nu har jag just gjort en för vitlökig tsatziki. ysch. nu sitter jag .. om ni vill se bilder från ikväll så har kanske isco, mia, lina eller pinnen. idag flyttade fillo & fnattis in ! så imorgon så ska jag ge fillo ett varmt välkomnande ! godnatt :)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0