dagarna som gått

oj, har inte skrivit på ett tag nu ! men vem bryr sej. jo, dom senaste dagarna så har jag elin & cessi varit i björkö hos milon. det var ju tre dagar vi spenderade där så jag skriver inte så mycket i detalj. när vi kom dit så minns jag inte så mycket vad vi gjorde förutom att gå ut ett tag och sedan se på 'forrest gump'. filmen är helt sjukt bra som jag tycker att ni ska passa på att se. sen somnade vi nån gång också. på måndagen så gjorde vi det mesta, var ute som vanligt och for efter det i bastuuuuuuu. på kvällen så såg vi på massor av sex and the city avsnitt och nån gång efter det bestämde vi oss för att vakna nio ?! på morgonen; det funkade bra, elin var jättegrinig på morgonen. jag antar att hon inte är någon morgonmänniska. dagen vi skulle fara så ville ingen fara ut på mommorejs (fråga inte) ! okej, kanske för att det nästan var snöstorm, MEN ENDÅ ! vi såg istället på 'p.s i love you'. en riktigt sorglig love-film. sen blev vi hämtade och satt i bilen och pratade om spöken i vasa, uuh spookey. måste låna den boken.
idag SÅ KOMMER MATILDA HEM FRÅN AMERIKAA ! ingen förstår hur mycket jag saknat henne ! om hon kommer sådär passligt tidigt skulle man gärna spendera lite tid med henne men annars far jag på stan med isco ;) skriver mera sen !

*fanny

Kommentarer
Postat av: isco

SV;

va bra att jag int e den enda! den e ju grymt hemsk ;o

2010-01-06 @ 11:24:19
URL: http://iisco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0