söndag

godagens, idag så har jag då varit på dans. det gick ju bra, bara att jag inte gillar koreografin riktigt .. nåjo, sen när jag kom hem så kollade jag med joska om vi kunde 'hänga' (hahahahaha, vad fjortisigt det låter ! att hänga .. haha) att jag skulle fara till henne. men det gick inte så hon skulle ringa senare om hon kunde komma hit. nu har jag städat i ungefär 1,5 timme och hon har inte ännu ringt, så vi får väl se om det blir något. nu har jag damm i näsan .. sitter nu och lyssnar på paradice city. men annars så har brick by boring brick spelats på replay hela dagen. hjälp, konstaterade att det redan är skola imorgon ?! jeps, helgen går fort när man har tråkigt .. seeeeeeeeee youuuuuuuuuu


gammal bild

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0