stressonsdag

tjabatjena,
idag var det min underbara onsdag som vanligt. i skolan så var det som vanligt men sedan sista lektionen så såg vi på film med våran ursnälla rellalärare och fick springa iväg till butiken och köpa hur mycket gott som helst, hehe. sen så for jag där en kvart före fyra mot kipinä för lite fm-träning. det slutade klockan 5 och teatern började klockan 6 så jag tänkte jo, jag klarar väl av att sitta här i en timma då. men det började 15 minuter senare så jag fick leidon och for och köpte tomater från siwa, hööh. på teatern kom vi på vad det skulle bli för slutproduktion, men det skriver jag inte här, muahaha. dom som kommer får se. men jag tror endå inte att jag kommer att orka hålla mej så ni får antagligen veta det om något tag. nu har jag just ätit ordentligt och sitter på datorn och resumerar dagen. lyssnar på aerosmith gör jag också som vanligt. godkväll :)


(YESS, äntligen så har jag fått in denhär bilden på bloggen ! trögdatorn strejkade ett tag så ..)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0