TEXTBOMB = helgen i 'korthet' again

hejsanhejsan, hehe har inte nu bloggat sedan torsdagen så här kommer allt som hänt under den tiden !
fredag: skoldagen var förjävlig, orkar inte ens tänka på den. men sedan mot kvällen så blev allt 10000000 gånger bättre ! det var ju milons kalas. kort sagt: vi åt, vi skrattade, vi hade det bäst ! haha, lekte någon rolig lek (sk 'fannyleken') som inte orkas förklaras, muhahhaa. sen när det led mot sitt slut så åkte vi bil hem. jag vet inte varför, antagligen för att vi var så otroligt trötta, så var vi galna i bilen. jag och elin satt och skrattade åt de sämsta skämten man hört och massa mera !
lördag: jeps, då for man till kokkola dårå ! det hände inte mycket intressant där men det var härligt att bara spendera tid med mommo & moffa, hihi. vi (jag, mommo & syrran) tänkte färga mitt hår i smyg när mama va borta men, neeej tyvärr, haha ! på kvällen stekte vi plättar och bara åt&åt&åt tills man nästan fick ont i magen. på kvällen såg jag på 'the nuber 23', en så sjukt bra film, REEEKOMENDERAS ! sen somna man tyvärr, halv tre tiden ..
idag då: kom man hem från kokkola typ halv 2 tiden. sen någon timme senare så for jag till fillos. vi bakade plättar, gjorde hennes fysikläxa, spelade sims 3 med världens hetaste familj och spelade urkuliga spel på nete. skrattade och pratade det mesta, men sen måsta jag fara hem och äta äckelpäckelmat. det var lasange på grekiskt vis med äggplanta, minns inte vad det hette. usch, hata äggplanta !
imorgon så är det skola .. redan. efter skolan så ska jag äta på tacotaco med kadi och efter det bildkonst. en sak jag just började undra över var, vem läser min blogg ? kommentera typ dethär inlägget eller liknande så att jag fattar, haha, tjeeeeeeeenamors !

*fanny

Kommentarer
Postat av: ISCO

JAAAAG läser den ;)!

2010-02-02 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0