TEXTBOMB ! söndag-onsdag, i sin "korthet"

söndag: tanken var ju att vara med fillo då. WROOONG. jag fick veta att jag hade dans och sedan efter det blev jag faktiskt bokstavligen kidnappad. jep, fick en mössa överdragen över huvudet och blev indragen i en bil. namnen på de utländska terroristerna var alko, minimani & prisma. haha, klart det var madde, rosen och christa ! sen förde dom, mej till en pulkabacke, vi for till rosen OCH JAG FICK VÄRLDENS BÄSTA PRESENTER; hårkräm mot elektriskt hår, ett fotoalbum med våra minnen, 10€ till ecosoppi (en butik som bara säljer 100% ekologiskt) och ett skitfint kort och kaka. vi såg på film (coraline, rekommenderas INTE för under 12 åringar. den var läskig fast det var k7) och filmade, hehe . bässsscccchhhhttt.
måndag: ja, skola då. det var ovanligt roligt minns jag .. men varför vet jag inte. eller så var det dendär jobbiga dagen. vad vet jag ! efter skolan så var jag en stund på stan med nelli. sen så for jag och matilda och åt till hese med käre systern min. ett tag senare gick vi till bildkonsten och felicia till kipinä. på bildkonsten så var det roligt som vanligt. jag och matilda flippade ut som vanligt, mat&fan. sen så skulle jag och kadi gå hem från kasern 13. hehe, det tog .. en och en halv timma, fråga inte varför ! sen somnade jag nästan direkt när jag kom hem.
tisdag: okej, ja trooooooooor att det kanske var den här dagen som var ovanligt/ondigt rolig, men vem vet. efter skolan slappa jag hem och äta, sen violin till kvart över 7. och nu ÄNTLIGEN så skulle jag visa fillo runt i vikinga. vi gick helt sjukt långt och länge och bara pratadepratadepratade. jag vet ingen som pratar lika bra som oss, hahaha ! sen så for vi till kadi och bjöd ut henne på piknik på stranden. haha, där åt vi snö för första gången sen man var liten! så åt jag tre och en halv glass. efter ett tag så for alla hem.
onsdag: IDAG så var det skola. fick veta massamassa prov vi skulle ha, hjälp. men annars var det ganska sömnigt. efter skolan (vi fick sluta 15 minuter tidigare) så sprang jag snabbt iväg och köpte pizza och trip från sale och skyndade mej iväg direkt till dansen. det gick bra, rena rama gympasset som vanligt. efter dansen så sprang jag till teatern. där övade vi på någon dans till våran fortfarande okända pjäs, möhö. när jag kom hem så bakade jag chokladkräm med mamma och ska snart äta den när hon kommer hem igen.

ni får ursäkta den askassa uppdateringen, men som ni ser så har jag haft fullt upp. den som orkade läsa hela skiten är bäst !
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0