FANNY IS BACK ON TRACK

HEEEJSAN, NU ÄR JAG TILLBAKA! efter 2 och en halv vecka utan bloggen så har jag varit  med familjen på segelsemester i stockholoms skärgård. det har egentligen varit ganska skönt! folk brukar just säga 'herregud, jag skulle aldrig klara mej nästan 3 veckor med min familj, utan kompisar och dator!'. men det sköna är att man slipper all stress med kompisarna, allt drama och inte tänker på någonting utan kan bara sätta sej ner och göra saker som man aldrig vanligtvis skulle ha tid med t.ex. läsa en skittjock bok. men nu är jag tillbaka och ser skitmycket fram emot allt som jag kommer att hitta på med kompisarna! höhö, nu lät jag lite som en dagistant. för även om jag trivs med att sitta och slappa hur mycket som helst gillar jag nog endå mitt liv som jag är van med; kompisarna varje dag, att få dela stress, drama och så mycket mera med dem. okej, slut på poesin, nu ska jag berätta kort vad som hänt! jag och min familj har alltså seglat runt i stockholms skärgård nu ett tag. det har varit skitvarmt varje dag likaså i vattnet, typ 30° i luften och 25° i vattnet. skönt. vi träffade vickos familj där, for till gröna lund med dom och så spelade vi monopol med henne ett antal kvällar. och så har vi nu bara seglat. bilder från syrrans kommer någon dag. massormassor bilder. njåå, jag kom egentligen på måndag men har inte haft tid att skriva. men på måndag så var jag med fanny och köpta glass. sen kom rebecka. sen for dom. sen kom matilda. sen for jag och hämtade moa. sen for vi till fannys och kollade film (jag, fanny, rebecka & matilda). sen kom robban. då såg vi på film. okej, sen var det ny dag. idag så har jag varit med ele! vi har gjort skitsnygga kort på datorn! sen for vi och kollade på f.u.n-lagets match. vi lekte mest med emppus skitsöta lillebror, luki. naw. sen for jag hem och åt och sedan till rebecka och kollade på 'mrs doubtfire'. nu är jag hemma. okej, jag lovar att jag ska skriva mer och kortare inlägg, jag är bara lite lost nu. imorgon så far jag med mia till stan och sen far vi hem till nån och ska vaxa benen, fett najs. gonatt


fråga inte varför jag smätta in en sånhär fjortisbild på mej. för jag vet inte själv...

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0