life never gets old

SHALU! igår så skrev jag inget, tantantaa. men igår så var jag med ele på match (KLOCKAN 10 PÅ MORGONEN!!!). det var bk:s match. dom sög. som några döda päron. bibi var domare till matchen, coolt. vi hejja på henne. sen efter matchen så for jag hem i några minuter och sedan med syrran och gå ut med fammos & faffas hund. gulligt, och så bjöd fammo på glass som vanligt! sen så kom jag hem, packade lite grann och sedan till ele! när jag kom dit. så gjorde vi sodastream ofc! så drack vi det också, hehhe. sen gjorde vi saker jag inte kommer ihåg (antagligen spelade uno) och så flätade hon flätor i mitt hår i 2 timmar. såndär flätor som går igenom hela håret (ser ganska cool ut med dem). vi somnade typ halv 3 tiden. pratade ganska länge. sen på morgon såg vi på ett program om bävrar. varför vet vi inte, det var ..... intressant. några timmar och uno-omgångar senare må¨ste jag hem och packa det sista. men innan det for jag & syrran ut med fammos och faffs hund igen och fick glass. mer intressant har inte hänt. gonatt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0