MARSUPOWER!

shalå, idag så vaknade jag klockan halv 1, what tha heell? njo, så lagade jag en liten brunch åt mej. ett tag senare så for jag till julia oooo! när jag kom dit så kollade vi på creepyga trailers till skräckfilmer, tantantaa. sen for vi ut och lekte med hennes ursöta marsun! bella & tilda. dom sprang iväg typ 1000 gånger så man måsta agera målvakt hela tiden, haha! sen efter ett tag så cyklade vi till kronvik till linnea där ocskå emma var. vi bestämde oss för att ro ut till en ö nära dem och ha en piknik! det var jättekul, hahha! sen så måste jag och julia börja cykla mot hennes. plockade en skitsnygg bukett på vägen hem, hähä. sen kom mamiii och när jag kom hem så åt jag pizza som hon lagat åt mej. SEN KOM REBECKA HIT! halleluja, har inte sett henne nu på 2 veckor, har saknat henne helt massor
nu är jag sur. eftersom att jag inte har en kamera. skulle så gärna ha en eftersom att jag varje dag får typ tusen foto/redigerings idéer. vill ut och fota. skulle jag bara få en kamera som inte ens skulle vara digi skulle jag vara nöjd! livet ät orättvist ibland.

kameror jag skulle kunna tänka mej att ha



1:a bilden; en canon ixus 100 is. verkar som en helt bra enkel kamera
2:a bilden; nikon d40. en systemkamera som de flesta har och jag fattar mej skitbra på. en ganska bra 'amatörsystemkamera' enligt mej, tror jag skulle hantera den ganska bra
3:e bilden; en canon ixus 80 is. en såndäran kamera som typ alla har. fattar jag mej skitbra på och är inte endå sååå dålig

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0