take me down to the paradice city

helu, idag så for jag då med pepparkakan rebecka till stan. vid stan så fanns det ovanligt massa saker man hittade där! nästan jobbigt, tänkte ju nästan köpta allt jag hittade. men jag kom hem med en jättesöt kjol från H&M för bara 5€ och helt vanliga flipflops (också från H&M) för 4,95€. och så köpte jag marsumat & en raspberry heaven, hehe namnam. sen cyklade vi hem. efter att vi hade ätit så spelade jag wii fit som jag inte spelat sedan typ julen? hahaha, det var jättekul men jag skrek nog av smärta när jag tränade yoga eftersom att jag inte strechat sedan dinosaurierna vandrade på jorden. sen så for jag, rebecka & syrran till butiken och köpte körsbär och glass. nu vet jag inte vart de försvann menmen. ska kanske ta och göra en deg och äta upp den. är snål på nåt sött och gott eller cheeseballs och vill bara sätta mej och mysa framför tv:n. ha det gött

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0