gårdagen!

hejhej, nu har jag inte heller skrivit. eeexcuse moi. nåjo, igår så började dagen med att sitta ute på terassen och läsa harry potter 1 i solen. läste och stekte i kanske 1 eller en halvtimma och hade redan blivit brunare! jag slutade läsa för att jag skulle fara och möta matilda som gick till mej från stan. sen möttes vi och sen kom rebecka också. gick så hem tillsammans. sen hämtade vi pengarna, och jag, rebecka, matilda & fanny for till butiken föör att köpa mat till våran PIKNIK! så var vi i kextra, köpte massa bär och chips, hehehe. vi skulle ju ha pikniken där ute men vädret såg ganska oroligt ut (även fast det var typ 20° där ute) så vi hade pikniken istälelt i köket! riktigt mysigt faktiskt. efter et tag måste fanny fara, eftersom hon skulle till helsingfors på dop. så vi andra for och kollade på 'bratz rock angels'. den äääääääääger. sen fick vi veta att matilda aldrig sett 'spirit' så vi tvingade henne att se en bit av den, den är så fiiin. efter en bit av filmen for vi ut och pomppa, var där ganska länge. sen måste jag äta, men efter det så for jag till rebecka och vi kollade på 'satc1'. mysiigttt. idag så ska jag kanske vara med ele, om hon kommer hem från villan. HOPPAS

*FANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0