godmorgon :)

morrn, igår när jag for till rebecka så gjorde vi inte så mycket. vi var nere i hennes rum och kollade på 'the hangover', hehe, jag hade aldrig sett den förr så rebecka blev nästan förbannad när hon fick veta det (hehe, inte riktigt men). men filmen var såååå rolig! sen så började vi kolla på 'spirited away', men den var läskig. så vi kollade istället på 'norbit'. men jag hann inte se så mycket för sen måste jag hem. idag så ska jag vara med ele, FINALLY! har inte sett henne på 2 veckor nu tror jag. mami och papi försöker tvinga mej på nån syrrans konfirmationsjuttu som tar typ 3 och en halvtimme, nejtack! ska försöka slippa det. ha en bra dag


we <3 kristina skjäls timmar! bild snodd från eles blogg

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0