jäköbstäd

shalå, idag så blev mat motvilligt väckt klockan halv 9 för att vi skulle iväg till jakobstad och fira min kusin idag som fyller 11 år, kulkul. nåjo, sen kom vi dit och for och äta till en chinarestauran dom jag inte minns vad den hette. där var så himla god mat! riktigt trevligt med en 7 åring till kusin (har två) som sitter och skriker och skämmer smått ut oss. men jag skrattade bara, haha. sen efteråt måste kusinerna hem och jag, syrran & mamsi for på stan och shoppade! fick med mej några få saker hem som ni får se i bild (varning, telefonkvalité!)

bilden längst till vänster är en blomma i mitt hår, höhö. från lindex ca 2€ (orkade inte vända bilden (hähä)
bilden in tha middle är skor från lindex. 70% från 17,95€ vad blir det kära mattenördar?
denhäran högra bilden är en klänning och en väska som båda är från loppis. tillsammans kostade de 2,50#. (väskan
0,50€ och klänninge 2€)

jeps, vackertvackert dethär med kvalité. efter dethär for vi och köpte glass och sen ännu på ett till loppis (något mystiskt mommoloppis). sen for vi till kusinerna och firade med släkten. vi åt lite grann och sedan spelade vi playstation, hähä. några timmar senare så började vi fara hem och nu är jag här! vet inte ännu om imorgon. shalu

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0