JOSKA FT. FANNY

hejsanhejsan, det var ju ett tag sen! hehe, inte särsklit men. igår så vaknade jag tidigt och började dammsuga. hehe, sad but true. sen så cyklade jag till stan där jag och joska köpte batterier till radion hon hade med. sen iväg till paradice beach. där så var vi och solade, vi babblade en massa, lyssnade på musik, blev attackerade av måsar ochj upptäckte en ny brun-utan-sol-kräm; SAND! trust me, det funkar! mina ben ser ut som pepparkakor nu! hehe. sen så kom emma j och joinade oss. hon hade med en futisboll så vi tänkte fara och spela lite volleyboll. men den flög hela tiden i vattnet så vi slutade. när vi gick tillbaka till 'vår plats' så hittade vi också jessica och fanny och dessutom ett nytt ledigt volleybollnät så nu gck det mycket bättre att spela! sen så tig vi lite bilder, lekte i vattnet men sedan måste jag och joska börja fara hemåt eftersom att vi skulle med våran och ångermans familj fara och äta till strampen. vi hade det jättebra och kul där! sen for vi hem, och så somnade vi typ 2. vaknade 11, åt, pomppade, åt, pomppade & åt. hahaha, det är tyvärr sant men det var ju nog långa pomppapauser. sen for vi till adam & ewa loppis. hittade inget där så vi for till waynes på kaffe! sen till lindex och H&M och testa en massa. efter stan så for vi till joska och matilda kom också dit. haha, vi gjorde inget annat än att bara sitta och prata i typ 1 timme! sen cyklade jag hem och nu är jag såååååå hungrig! lite webcambiöder på oss kommer kanske senare, synes

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0