nattetid nu

hejsanhejsan, ikväll har det varit helt najs. när jag for iväg så var det typ bara joska, jag, jannica, julia & kadi som satte och försökte få på grillen. lyssnade medan på musik och vr på facebook, muhhähä. sen kom acke, emma, saran & sarap. då började vi grilla marshmallows, som tog slut snabbt. så då grillade vi ostbollarna istället! sen hade vissa planerat att fara till stan, men njääääe, helst inte endå. så det blev en liten konflikt där. det slutade med att jag, kadi, emma, cela & jannica for hem till mej. vi hade det jättemysigt hos mej! pratade flera timmar och sedan spelade vi pingu, tror jag det var, hahaha! så måste de börja fara hem snart, men innan det så for vi på pomppimattan och lekte kanamunapruttägg, hähä. nu är jag här, är bara sådär allmänt fittig. lyssnar på 'november rain' och massa andra härliga låtar. bord snart fara och sova, godnatt


hähä, söt bild

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0