NU KOMMER DET TEXT!

okej, nu när jag är piggare så kommer gårdagen i text! jag vaknade 10 tiden och cyklade mot vivecas 11 tiden. vi stannade vid s-market och köpte gott, och sedan till henne. så kom vi dit och hommade med något.. hehee... sen grävd vi upp en låda som inte var en låda nåmera. vi hade haft den där sedan förra året så vi skulle kunna se på våra minnen dethär året men nej. vi blev ledsna. så fixade vi en ny lådda. sedan for vi på pomppimattan och solade men det orkade vi inte så mycket med så vi började se på roliga youtubeklipp och äta ben & jerrys istället. efter ett tag när vi for in hade jag fått en 'såndär rand' på ryggen, wiiihuu! ett tag senare så for vi till stranden och grillade marshmallows och korv med skolböckerna som eld, typ. riktigt sommarhärligt! så for vi tillbaka till henne, lagade några goda saker i ugnen och spelade sedan mario wii! jag fattade inte riktigt, hahaha, men det var så kul! sen måste jag cykla hem och jag försökte ta en ny väg, men med min orienteringskunskaper så tappade jag bort mej in the middle of nowhere så papi fick komma och hämta mej, hehe. så somnade jag hemma, wow. idag så ska jag till vasklot och tälta med elin, cessi & milon, wiiihuuuu! men det är 9° just nu där ute så vi får se hur det går, haha! ha en shöön sommar!


bild från vickos villa i våras

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0