sex and the city and the city

godkväll, ikväll så drog jag till stan för att se på premiären av satc2 med kadi, joska, jannica & cela. jag kom till stan till klockan 6 och träffade min moster, hähä. så fick jag lite bråtton till citymarket där jannica & cela väntade så jag sprang snabbt iväg för att hämta något gott. då ringde joska och sa att hon hade tappat bort min biljett. damn. jag fick sån panik och trodde inte att jag skulle komma på bion så jag köpte inget och rusade ut tillsammans med flickorna och träffade kadi & joska. vi hade först tänkt smuggla in mej på ett smooth sätt men sen så bestämde vi oss istälelt för att förklara till kassan hur det egentligen var. när jag började förklara var det enda hon gjorde att ge en ny biljett åt mej. bara sådär?! jösses, årets snällaste kassatant skulle jag säga. filmen började. och den var jättebra! se den, urnajs! efter filmen så for jag och kadi till McDonald's och tog varsin osthamburgare. efter det skulle vi få hem tre cyklar på samma gång. visserligen så crachade vi några gånger men det gick annars helt hyfsat! nu är jag hemma och har just druckit varm choklad, namnam! vill ha mer. imorgon är det mamis födelsedag och så ska jag kanske men övisflickorna och äta och gå igenom året och sådär. det är även eles sista dag, snyft. godnatt och sovgott


värt att se

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0