sommaruppdateringen ligger på låg nivå...

hejsanhejsan, konstaterade just att jag inte skrivit sedan... vad var det? måndag? tisdag? näe, jag tror det var måndag jag senast skrev! men nu är det så här att på sommaren så ska man inte förvänta sej så mycket av min uppdaterin eftersom att jag är ute och flänger varje dag. har nästan inte en enda ledig dag på sommarlovet, allt är fullt av äventyr, haha! men det är på sitt vis sant. detta har hänt. jag har varit i vasklot nu sedan tisdagen, varsågod och läs:
- kom till elin
- satte upp 2 tält
-så kom milon
- och sedan cessi
- humhum..... jag minns inte.
- vi somnade i tältet. jag i ett resten i det andra
- vaknade ca 8 tiden på morgonen
- under dagen gjorde vi en massa, t.ex. spelade 'hej knekt', haha
- på kvällen såg vi på 'harry potter 6', bäst
- somnade, vaknade 10 tiden på morgonen
- spelade bänkkissa ett antal gånger
- solade
- köpte glass

sen for jag hem. där hemma tog jag en snabbdusch och sedan for jag och träffade tom & crisu, wiiihuu. dom tvinga mej att spela futis på gården, oj herregud. det gick bra så länge som man höll sej i målet eller sparkade på deras ben. efter en stund så for jag och kadi till mtv för att se sundomflickornas match mot vps. gick bra, 3-3 slutade matchen. sen for jag och kadi och köpte glass när vi cyklade hem. men jag for inte sen helt hem, utan for en snabb sväng via rebeckas och sen hem och äta. efter maten for man ut och träffade rebecka, fanny, matilda & hanna. då for vi och köpte cheeseballs och vindruvor efter en liten stund. gick iväg till fannys och åt upp allt. så for man hem och nu sitter jag här och är på skrivhumör! (som säkert märks). ha ett bra sommarlov


wuuhuuu, dagens outfit, hähä!

*fanny

Kommentarer
Postat av: råusipåusi

årets nya bikini tror ja bestämt ;D

2010-06-14 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0