Sweet emotion

MORJENS. det känns som ooom jag inte skrivit på en vecka fast jag senast skrev före jag for till matilda, haha! nåjo, det här har hänt. först på dagen så var jag med rebecka och pantade flaskor från bröllopet för ca 40/50€, yea. sen så gick jag och fillo en stund på promenad, spanade in deras ursnygga 16/17 åriga byggjobbare och sedan lagade vi en urgod piknik. när vi ätit klart så for jag hem och packade snabbt några saker och drog till matilda, hennes sista dag som fjortonåring. vi gjorde egentligen inget speciellt; vi åt middag med familjen. där pratade vi masas roligt som hennes mami och syster gjort i sömnen och så hade vi massa rolig diskussioner med familjen. sen så var vi i hennes rum och lyssnade på musik oooof course! så nångång 12 tiden (på natten, päronhuvven) så for vi ner och pratade någon timme och åt lite. och då fick man äntligen gratulera henne på 15-års dagen! sen somnade vi typ 2. hennes föräldrar + syster hade alla jobb så de kom och sjöng upp matilda ca halv 8. jag hade glömt bort alltihop så jag vaknade av sången i chock och trodde att ryssarna attackerade eller något så jag flög upp sittande i sängen och sjöng förbrilt med i 'ja må hon leva'. MATILDA FICK EN NY KAMERA! den var så himla cool! en blandning mellan en digikamera och system. sen så kunde vi inte somna om så vi kollade på HIMYM & SATC. så for vi lite till butiken, handlade, lyssnade på fiilismusik, och fixade till hennes födelseadagskaffe/kalas som vi ordnade. våra gäster (hanna, sara, josse, elin, matilda) var tyvärr upptill en halvtimme och timme försenade, hehe, dissning på hög nivå!!!! hahah. men när de kom så hade vi jätteroligt! vi åt, pratade, sjöng, var ute, 'shejkade', drog en massa skit skämt och planerade massa. men det var jättekul! har inte sett någon av dem sedan typ skolavslutningen. sen så började folk fara och sedan så kom matilda hit men for iväg med syrran och firade hennes födelsedag. nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på dunkadunka, högsta volym! imorgon vet jag tyvärr inte........ damn. men adjö

dagen till ära

 

*fanny


Kommentarer
Postat av: pinja

svar. tacktack!

2010-06-24 @ 09:06:54
URL: http://pinja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0