tillbaka

HEJ! nu kommer hela skiten här som hänt under dagarna! igår så slutade jag skolan 2 tiden och for snabbt hem men sedan direkt iväg till tammerfors. vi kom dit ca 6 tiden och var vid stadion tills konserten började. där var så sjukjt mycket folk! okej, inte så konstigt men endå. där åt jag också riktig junkfood. sliskig kebab, lök & franskisar. hähä, intressant. klockan 8 började förbandet spela; något finskt heavymetalband. jag och syrran hörde inte på så mycket utan bara fjantade oss. klockan blev snabbt nio och ACDC började sin konsert! WOW, aldrig har man varit med om något sådant mäktigt! låtarna är ju sjukt bra, men de blev ännu bättre live! skriver inte något om när de 'uppträdde' eftersom att det är svårt att få ner det i en text. klockan 5 över 11 så avslutades konserten med fyrverkerier och vi började fara hem. fick tyvärr ingen snygg ACDC-skjorta eftersom att papi tyckte de var fö dyra, pyh. så kom vi hem 3 på natten, wihu. sov nu exakt 4 timmar och 45 minuter. joy. men det var värt det! ännu idag så var det 'happening' på gång. vi for ju med skolan till powerpark! åkte i samma buss som mia, inte tyvärr med folket från a-klassen. det var trevligt! jag och mia satt och fjantade oss som vanligt och satt och kallade nico justin bieber. kulkul. så kom vi dit. I LOVE POWERPARK! åkte inte i så många apparater men flera ånger i de bästa. hade riktigt kul där, förutom att mot slutet så började jag må dåligt och gjorde det i bussen också. försökte då sova bort må-dålig-heten. men då blev man väckt av underbart karafolk som kom och bitchslappade en. mysigt. så kom vi till skolan och efter ett tag cyklade jag hem med elle. här hemma har jag snott ihop några tacos och en 'outfit' till kvällens biopremiär; sex and the city 2. skriver mera efter filmen eller imorgon, tjenis


en av de bästa banden i världen

*fanny

Kommentarer
Postat av: filippa

svar: hihi tack fanny! :) själv har du ju urfina ögon, som bilden på fb, haha :D

2010-06-03 @ 19:31:03
URL: http://filippajags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0