yyyeeeaaa

we love meningslösa rubriker, haha, men dom dyker alltid upp om det är mycket på gång, säger vi.... idag så har jag varit och spelas fotboll! jag och acke hade textat folk att komma till mtv klockan halv 2. det började med att jag kom från duschen imorse när joska ringde och undrade om jag lkunde cykla via, jepjep! sen så ringde jessica och sa att hon och fanny inte visste vägen till mtv om jag kunde cykla med dom, jeppjepp! så märkte jag att jag bara hade 20 minuter på mig innan jag måste fara, iiihk! sen så sprang jag som en galning genom hela hset och sedan till cykelförrådet, där.... där åg jag att cykeln hade punka. då fick jag sådan panik (var redan då typ 5min sen till där jag skulle träffa fanny & jessica), pumpade som en galning, men ingenting funkade. så jag måste gå till mtv och komma kanske en halvtimme försent eller mer. så jag började gå. men jag ringde och pratade med acke och jag fick skjuts från stan! brabra. men vi blev endå kanske 30/45 min sena, hehe. det var bara jag, joska, fanny, acke, jessica & saran. vi hade tyvärr glömt en boll så vi satt bara och åt våran piknik hela dan. NAAT, vi var såpass modiga att vi frågade några finnar om vi fick låna deras boll, PÅ FINSKA, uuu hahaha! men det fick vi så vi bollade runt lite bara. sen kom emma med en boll! hehe. sen så kom några finnar i vår ålder från vps och spelade där, öööööööö. vi frågade om de ville dra en match med oss! acke måste tyvärr fara hem när vi hade match, blä. matchen var sååå bra, hahahahaha. vi vann tillochmed mot dom! tänk nu, det var bara 2 av oss som spelade fotboll i lag medan vi andra inte går i sånt. gaanska coolt! så gjorde jag världens snyggaste tackling också, muhahahaha. jaa, det hände massa skoj på planen som jag inte orkar berätta (blev tyvärr ett fasligt långt inlägg). sen cyklade jag hem med fanny. nu håller jag på packa *hosthost* till norrskär, där ska vi fira midsommar med familjen och matilda. blir urkul! kommer inte hem förrän söndagen så då skriver jag, adios amigos!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0