ATJO

hejsan, har inte skrivit om söndag konstaterade jag just. nåjo, inte så intressant som det låter. jag var först på dans. nu är det så här att jag tror att jag håller på att dra på mej en liten sjukdom kallad feber och det blev ju inte bättre av att ha dans på morgonen. trodde jag skulle svimma vilken sekund som helst, usch, det var läskigt. sen var det mera träningar. sen gick jag hem, härligt ! vädret var ju så fint så, hihi. sen kom jag hem och såg på mr. bean hela dagen. han är helt enkelt bäst, våga inte säga något annat. så idag har jag snorat, hostat och nyst (säger man nyst ?) lika mycket som vanligt. JAG FICK 9,5 I RELLAPROVET ! förstår inte hur eftersom att jag inte övat ett piss. sen var det mera skola. slöjd sista lektionen, kunde inte leka kurragömma eftersom att vicko är i japan, snyft. men jag överlevde nog smått. efter skolan så åt jag, mia & emil på mäcken ett tag, sen skulle jag på dansträff i gina tricot och köpa kläder, wiiii. sen var jag och kadi på stan ett tag, skrattade åt bilar och sånt. på bildkonsten blev jag klar med mitt senaste konstverk, hehe. nu är man hemma. ska ta och smuggla några godisar från köket där pappa sitter. detta kommer att blir svårt .. uuuuusccccchhh, imorgon måste jag göra min hyklaläxa. läxa: byt lakan i sängen, städa hela rummet, moppa & dammsug golvet. lotta är ju knäpp. hejdå

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0