DUDE LOOKS LIKE A LADY !

hehe, fråga inte om rubriken, men det är ju en bra låt så. här kommer det som hänt efter att jag skrev senast. jag satt ett tag hemma, med mamma (DET RIMMADEEE !!) och kollade på mr. bean. han äger. sen så skulle papa fara på jobbresa till london .. utan mej .. den jäveln. nåjo, efter att ha sett kanske hela cd:n så ringer matilda och undrar om jag vill komma ut och gå på isen med henne & rebecka. klart att jag vill det. sen så far vi ut och går på isen, tog mes bilder på rebeckas vackra systemkamera, eheee. vi brakade igenom isen skitmycket. sen for vi ihjälfrusna till rebeckas och lyssnade på pleppo. någon/några timmar senare for jag hem och dom gick till stan för att se på 'alice i underlandet'. ska fara och se den med farsgubben någon gång, hähää, papsen bjuder så. när jag kom hem satt självaste pappa i köket ? det var någon wierd förklaring så han far imorgon på morgonen istället. nu vet jag inte mera, natiiii

*fanny

Kommentarer
Postat av: mia

näädå du ska ju på torsdaa me mej på alice :<

2010-03-15 @ 10:03:20
URL: http://miatrorjag.blogg.se/
Postat av: FNUU

JUST JA DE VA JU DEEE ! :DDDDD

kan be om papis PENGAR ist ;)

2010-03-16 @ 15:10:54
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0