gone going

godkväll i stugan, idag i skolan. inget speciellt. visst folk var borta, skönt, och visst folk är tillbaka, inte skönt. sista lektionen. slöjd. inget roligt där utan viveca som vanligt, snyft. men hon är väl tillbaka på onsdag. efter skolan så for jag och äta till subway med mia & lina. hehe, jag åt en hel och dom åt varsin McFlurry. men mätt blev man väl. sen satt vi och diskuterade en massa saker där innan vi for. köpte en cokis då och såg några läskiga gubbar som stirrade urcreepygt på oss, ihk. sen kom kadi. folket for hem men i gick till bildkonsten. sen på bildkonsten var matilda där för en gångs skull, höhö. vi skrattade åt massor av roliga saker. när det var slut så snodde jag och kadi några kex innan vi for, hahaha. så började vi gå en bit, lyssnande på 'funkytown', tills mama plockade upp oss. nu är jag hemma och lyssnar på chill musik och borde börja öva på hissaprov som vi har imorgon som jag inte ännu övat på. wupsi. imorgon slutar jag 1 så vi får väl se vad jag hittar på då, morjeens

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0