helgen, mycket text som vanligt

hejsan hejsan, nu har jag inte skrivit sedan fredagen, men jag ska försöka fatta mej kort .. i skolan så var det inget speciellt. på gymnastiken for jag, ele & crisu med crisus mami till vasklot istället för att gå, muhahaha. sen så gick vi + nelli en bit. vi härjade mest i snön, men det räknas endå som promenad. på kvällen var det dans, utan sal. efter dansen (som slutade en halvtimma för tidigt) så for jag till vicko på filmkväll med mia, lina & elle. ele skulle också ha kommit men hon kunde inte. vi åt tacos, pratade&skrattade och såg på 'the cube'. haha, jag och vicko hade sett den förr, men fortfarande lika bra. efter den så måste elle fara hem. blä. vi andra som skulle sova över såg på världens bästa film ! jag skämtar inte, världens bästa ! 'THE UNINVITED' ! om ni inte sett de, se den se den se den ! men man varnas för några chock moments. haha, ett ställe i filmen så blev jag så rädd att jag smällde mina händer i ansiktet och drog ner naglarna för det. hahaha, jag vet verkligen inte varför jag gjorde så för efteråt tog det ju jätteont. sen somnade vi nångång, och det konstiga vara att ingen kom ihåg hur eller när vi somnade ? på morgonen for jag hem kanske halv ett. sen klockan kanske 2 så for jag till rosen där madde & christa också var. vi ritade på rosens tapeter i hennes rum och sedan rev vi ner dem. det var skitkul ! rekommenderas till folk med anger problem, hehe. sen så gjorde vi lite annat som jag nu inte ska skriva här på bloggen .. så for man hem och åt raklett (NAMII) och såg sedan på melodifestivalen där anna bergendahl vann. ganska coolt att vinna melodifestifalen som 18-åring. nu idag så måste man vakna halv 9 för att hinna till dansen klockan 10, uuuusch vad tidigt ! efter dom träningarna så var det ännu mera träningar en halvtimma senare. nu är alla träningar avklarade för idag, yess, och jag är lika trött som ett selleriblad (?). skriver mera sen om dagen, nähdään


världens bästa film

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0