hosthost

hejhej, idag i skolan så var det. normalt, hoshost, som vanligt. och på tal om hostningar, min hosta är tillbaka, weeeeiiii.. river sådär äckligt i halsen när man hostar. urk. efter skolan (som slutade ett, iiiiii) så for jag med rebecka på stan och åt chinamat. namnam, det kallas billigt och gott ! vi gick ju på stan ett tag, rebecka köte massa saker medan jag sprang runt i hela butikerna och testade all världens smink så nu känner jag mej som en spacklad fjortis. okej, kanske inte såå överdrivet, men nog vill jag ha bort sminket så fort som möjligt. för nån som inte känner mej så bra, så sminkar jag mej aldrig. bara på konvent. när vi kom hem så drack vi saft och såg på tv. seeeen var det violin, utan orkester, hurraaaa. nu är jag hemma och ska tvätta ansiktet. haha, woow.

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0