ICH LIEBE DICH

godkvällen, idag i skolan så bytte vi hyklagrupper. varken jag eller vicko fick bra .. nåjo, life goes on. så blev jag också kallad för påskhäxa. vet inte riktigt varför men crisu & dani brukar väl endå inte ha så logiska förklaringar. efter skolan så for jag, mia, lina, madde & rosen till subway och åt. egentligen så skulle vi fara till pikku quatro med emil & lina också men nääääää, SUBWAY SKULLE DET VARA ! sen så var det teater. hahaha, va har ju romeo och julia så vi gick igenom balkongscenen idag. haha, mia pratar like vacker tyska som emil skriker. okej, ni fattar inte om ni inte var där, tyvärr. jaa, sen så gick jag hem medan jag lyssnade på musik. jaa, sen har jag bara ätit kex och chattat med folk och berättat lite vitsar med lina. nåjo, nu vill mamma till datorn. imorgon så ska jag vara med rebeck som jag inte sett på flera veckor. konstigt ! hejsvej

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0