MAT

morjens, idag i skolan så har det varit bra. jag konstaterade just att skolan är ju faktiskt skitkul. om man nu tänker efter; man träffar kompisar, umgås, skrattar och såklart lär sej. vissa nödvändiga saker och vissa mindre nödvändiga. nåjo, nu har jag predikat klart om skolan. vi slutade klockan 1 och jag for direkt hem och städade, wuhu. tog kanske 2-3 timmar. sen så for jag på violin. lika intressant som vanligt. efter de kom rebecka till oss. vi visste inte vad vi skulle göra så vi satt och pratade om mat och blev jättehungriga. sen for hon hem och i min hunger så lagade jag spagetti och åt det med ketchup. imorgon så blir det ätas på stan, dans och teater. skriver mera då, byee

*fanny

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skolan är rätt bra ändå. :)

2010-03-26 @ 10:56:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0