PAPAPAPARTY ! (försöker fatta mej kort)

godkväälll, igår så var det ju fest hos joska med massa trevligt folk ! vi såg på film, spelade lite strippoker, dansade och hade kanske några små katastrofer, men kul hade vi iallafall ! orkar inte räkna upp alla som var där. ehe, 21 st ? nåjo, sen kom man hem 12 tiden med kadi. vi bäddade genast och la oss i sängarna och småpratade innan vi båda somnade helt plötsligt, utan att någon märkte det ? sen vaknade vi 10, vi låg båda i sängarna 1 timme till men sen så åt vi frukost. efter det så låg vi ytterligare en eller två timmar till där, hahaha. sen for hon hem och familjen for till stan för att äta på fondis med släktingar för att fira faffa som fyller på måndag, mihii. jag och syrran satt som vanligt med våran egna humor. okej, jag skrattade nästan bara medan felicia stod för det roliga. sen hämtade vi upp lina och for till fjantos. där var fjanto, jag, lina, rosen, elle, katsu & maria. först satt vi inne och såg på 'american pia - the book of love' tror jag det var. hahaha, skitbra som alla andra american pie filmerna. sen for vi ut. vi hoppade från snöhögar först men sen så for vi till en åker där det var så djup snö att man sjönk till knäna. haha, urkul faktiskt. förutom att man blev så kall och blöt så man förlorade känseln i smalbenen. har en känsla av att jag kommer att vara sjuk här snart. nåjo, sen for vi in och drack varm choklad och pratade. sen for man hem och mina fötter är ännu våta ! bilder kommer antagligen på facebook, någons bilddagbok eller blogg. hjälp. imrogon är det dans klockan 10-halv 2 som vanligt. jippieee .. skriver mera imrogon, nati

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0