saturday morning

hallöu, skrev inte igår eftersom att jag inte hade tid så nu kommer det. i skolan så kommer jag inte på något speciellt som hände. vi hade simning sista lektionen och måste gå till simhallen. elle kom också med. så simmade vi. haha, oj så intressant. jeps. sen efteråt så var vi så länge vid simhallen så att jag missade 5 över busse & kvart över bussen. så jag måste gå hem. men jag fick i allafall lite sällskap på en del av vägen. när jag kommit hem så hade jag bara 10/15 minuter på mej att packa, byta om och att slänga i mej någon mat. sen så sprang jag iväg till bussen. nu var det träningar. efter det -> MOT NÄSTA BUSS. då for jag till ele som ringde och berättade åt mej att hon hade match idag kl halv 10, oooouchh. men endå. sen kom jag dit dr också elle var. vi for nästan direkt och hyrde film och köpte gott. filmvalet blev 'what happens in vegas'. den är jättegullig ! tihhiiiiii. okej. sen satt vi och pratade i nån/några timmar i soffan tills vi for till eles rum. jag var som vanligt skittrött så mina ögon kändes sådär tunga och de for neeer och sen snabt opp. jobbigt. sen så somnade jag medan elle & ele var vaken någon timme till, hehe. sen vaknade vi ungefär 8 tiden och åt frukost. då kom elles mamma och hämtade mej och elle, så det blev tack och adjö. nu är jag hemma och vill ha wayne's coffee varm choklad, nam ! idag så ska jag kanske vara med matilda, har inte varit på 2 veckor, usch. skriver mera sedan, ciao


även om detta är en latte så vill jag ha wayne's, NU

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0