sherlock holmes maybe ?

godagens, i skolan så var alla på flumhumör som vanligt. undrar varför det ska hända så ofta nu. hahaha, ja men vi gjorde massa intressanta saker här som jag inte skriver detaljerat om, t.ex. ringe lite grann, heheheeee. nåjo, måste ju vara i skolan ett extra block p.g.a tillvalsmötet. det var faktiskt ganska intressant och veta saker och ting. efter det så skulle jag & lina till stan, men vi orkade inte så vi for tillbaka till skolan där elle var. i skolan så låg jag bara på matsalsgolvet och vred mej i ont-i-magen-plågor & visste inte hur jag skulle ta mej hem. efter ett tag så for alla (elle var sidu inte den enda som var där) så jag och lina satt och pillade på teds telefon. vi hittade väldigt intressanta saker där, som vi började diskutera mera senare. nåjo, sen slutade mia och jag for med dom till stan. där 'löste vi ett mysterium', hahahahahaha. okej, det låter så fel, men på sätt och vis så är det rätt. WE CAN SE RIGHT THROUGH YOU BIAAATCHHHH ! okej, nej. nu blev allt konstigt.. jaa, men jag har fortfarande ont i magen så det blev ingen violin för mej idag. jeps, adjö

*fanny

Kommentarer
Postat av: mia

nå ist föratt man far på en massa bloggar o läser bloggarna, kan man följa folk på bloglovin, så kan man allti kolla där alla som ha skrivi nå nytt , de liksom enkalre att följa bloggar på de sätte, svårt att föklara :D

2010-03-10 @ 21:25:19
URL: http://miatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0