tuesday, wednesday

HALLÅU, igår så efter att jag skrev så for jag på violin och efter det så kom kadi till oss. vi spelade wii fit & reyman raving rabbids och åt. haha, okej, kadi njöt medan jag bara ... åt. mest sen så laddade vi lite musik till hennes iPod. sen kom house, in my house, hahahhaha. okej, ökenjoke, javet. så idag i skolan .. vi hade hykla och FICK VÄRLDENS HEMSKASTE HYKLALÄXA ! vi ska städa vårat rum, byta alla sorters lakan, moppa och dammsuga golvet. JAG KOMMER ATT BLI UTROTAD !!!!!!! när jag fick veta dethär gav jag en rejäl utskällning till lotta. hon bara skrattade. bitch. efter det var det musik. inte så kul till först, ele var ju borta idag så jag satt ensam .... AAAALLL ALONEEE, BUÄÄÄÄÄH ! okej .. så slutade vi klockan halv två (något discotjafs där emellan) och madde & rosen kom hem till mej. vi åt chips som vanligt, hehehe, och så kollade vi igenom mina gamla teckningar från 2:an-4:an. why? don't ask me. sen for jag på dans, dom kom nog med och väntade utanför, ta't lugnt. sen -> teater. sen -> violin. nu SKA JAG BAKA KOKOSFLARN ! imorgon är papi hemma från london. dessutom ska jag kanske fara på 'alice i underlandet' med mia imorgon. en sak jag just konstaterade var hur jag kommer att överleva illman-kemi imorgon utan viveca ?! kommer att dö. adjö

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0