10-02-10

tjosanhejsan, igår så var jag på finska teatern hela dagen. tog visserligen paus mellan båda föreställningarna och for till subway och åt. hahaha, jag fick en hel subway för bara 2,90€! såhär gick det till; jag och linda for till subway och jag beställde en hel vege-sub. när jag skulle betala (med bankkort) så sa kassatanten (med världens värsta svenska) att de inte tog kort idag, så att jag skulle istället fara och se om jag kunde ta ut pengar. det kunde jag inte men jag hittade 2,90€ i cash så jag for tillbaka och förklarade för henne att jag bara hade råd med halva. den blonda finnen bara svarade med ett glatt 'jaha', tog pengarna och gav mej hela suben. det var ganska coolt faktiskt, hihi. nåjo, inget mer intressant igår. på kvällen kom bara fammo&faffa också hit och åt middag med oss, med en urgod kaka till efterrätt, njamii.
idag så. usch, har varit riktigt fast i allas draman och så, hjälp! jag drunknar ju nästan. efter skolan så var det stafettkarnevalsträningar och då fick jag reda på att jag ska vara ankare vid karnevalen i mass-stafetten! yaiks. annars har jag bara varit hemma och tagit det riktigt lugnt, underbart. har lust att baka kladdkaka ikväll, så vi får se. ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0