7.5, a night to remember

hejsanhejsan! idag har varit en av de bästa dagarna i mitt liv. tror jag, haha. det började med sista teaterföretällningen iår. får se om jag fortsätter nästa år. hm. nåjo, sen så blev det riktigt sommarväder igen så vi for till en mysig brygga och myste, höhö. skola. men det var ganska jätte chill, eftersom att det var något grön-flagg-tema-dag idag så vi tog det bara lugnt. efter skolan for vi till stan (jag, ele, elle & vicko), mami var där också och köpte skor åt mej och gav pengar, muhahahaha. så åt vi på subi, köpte lite saker och for till skolan igen. ingen var typ där förutom jag, vicko & elle och så någon lärare som var nånstans.. så vi kopplade musik och hade lite egen förfest, tuuuup. så började folk komma och discot började nästan direkt. jag och madde stod och sålde limsa på samma gång som vi stod och dansade på stolarna, till att börja med då. sen sprang dom flesta bara runt och njöt. senare så hade vi en lite överraskningsjuttu åt ELIN (FÖDELSEDAGSBARNET IDAG DÅ), drog upp henne på scen och klädde henne i tiara och ett band där det stod 'miss 13'. gulligt. discot var helt underbart, kan inte riktigt beskriva med ord hur bra det var! man lärde känna folk bättre, träffade massa folk, dansade och hade sitt livs roligaste timmar. så for man ti stan ett tag, och sedan hem. dagen idag kommer aldrig glömmas. bäst. imorgon blir det mycket. 1. uppträdande i botniahallen med pieniryhmän 2. orkesteruppträdande i kyrkan, wiiiii.... 3. fest hos elin! på söndag så är det ännu kipinäs vårfest, jösses, är nu helt fullbokad denhär helgen. hoppas att allt blir lugnare framöver. hejdå, nu var det slut på bästa dagen!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0